Akıllı Tarife'ye kayıtlı bireysel faturasız hat sahibi aboneler, tarifeye geçtikleri anda 5 TL karşılığında yurt içi her yöne 60 dakika, 2 TL karşılığında yurt içi her yöne 10 SMS hakkı kazanacaktır. … Kazanılan faydalar bittiğinde kazanılan dakika ve SMS'ler aynı ücretler karşılığında otomatik olarak yenilenecektir.

Turkcell Akıllı paket nedir?

Akıllı Fatura Kampanyası ile faturanız sözünden çıkmaz! Paket bitiminden sonra veya pakete dahil olmayan kullanım yapmak istediğinizde, faturanıza ek ücret yansımaması için Akıllı Fatura özelliğiniz devreye girer; kullanımınızı kısıtlayarak durdurur ve sizi bilgilendirir.

Türk Telekom akıllı faturaya nasıl geçilir?

Bu tarifeye faturasız tarifelerden geçiş ücretsiz olacak olup, faturalı tarifelerden geçiş ücreti KDV ve ÖİV dahil 20 TL olacaktır. Tarifeye geçiş yapmak için AKILLITARIFE yazıp 6363 'e kısa mesaj gönderilmelidir.

Kafam rahat paketi kaç TL?

Kafam Rahat Paketi'nde yurtiçi her yöne 500 dakika, her yöne 100 SMS ve 100 MB cepten internet sadece 19 TL ! Üstelik paket içeriğindeki tüm dakika, SMS ve cepten internet hakları 60 GÜN boyunca geçerli!

Duran tarife nasıl yapılır?

Vodafone'lular DURAN yazıp 7000'e mesaj atarak Duran Tarifelerin sağladığı hesabını bilme özgürlüğünden faydalanabiliyor. Ayrıca müşteri hizmetleri ve online işlem gibi kanallarla ya da Vodafone Cep Merkezlerini ziyaret ederek Duran Tarife'ye geçmek mümkün oluyor.

Turkcell Akıllı 4 GB paketi nedir?

Bu değişiklikle birlikte paket fiyatı 45,63 TL olmuştur. 10.01.2021 tarihi itibarıyla paket içeriği 5GB ve paket ücreti 44,9TL olarak güncellenmiştir. Kazandıran+ 4GB Paketi 5 GB internet, her yöne 1000 dakika, her yöne 1000 SMS, Dergilik Maksi Paketi ve Dergilik'te geçerli 5 GB içerir.

Turkcell Akıllı Saat kaç TL?

Akıllı Saat Tarifesi sayesinde çocuğunuzla dilediğiniz gibi iletişim kurabilir, konum öğrenebilir ve çocuğunuzun kimlerle iletişim kuracağını belirleyebilirsiniz. 3.2.2021 tarihi itibarıyla paket ücreti KDV ve ÖİV dahil 38,76 TL olacaktır.

Türk Telekom aşım durdurma nasıl yapılır?

1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555'e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.