0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 nolu Mutlu Müşteri Merkezi seçeneğinden telefonunuzla ulaşabilir, 0 212 340 09 99 hatlı faksımıza mesajınızı gönderebilir, Mutlu Müşteri Merkezi PK 17 34735 Sahrayıcedit / İstanbul adresine postanızı iletebilirsiniz.

Halkbank müşteri hizmetleri nasıl bağlanır?

Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 no'lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.

Halkbank müşteri hizmetleri 7 24 mü?

"Canlı Yardım" bankamızın haftanın 7 günü 24 saat hizmet veren web chat uygulamasıdır. Halkbank web sitemizi ziyaret eden kullanıcılar, sayfanın sağ tarafında bulunan "Canlı Yardım" logosuna tıkladıktan sonra açılan ekranda bilgilerini girerek "Canlı Yardım" uygulamasıyla müşteri temsilcimize ulaşabilmektedir.

Halkbank müşteri temsilcisini arar mısın?

Halk Bankası müşteri temsilcisine 444 0 444 ya da 0850 222 0 400 numaralarından ulaşabilirsiniz. KOBİ ya da esnaf olarak Halk Bankası müşterisi iseniz Halkbank müşteri temsilcisine 0850 222 0 401 ya da 444 0 401 numaralarından ulaşabilirsiniz.

Halkbank şifremi unuttum nasıl alabilirim?

Dijital Parola'nızı Halkbank İnternet Şubesi veya Mobil Şube girişinde yer alan “Parolamı Bilmiyorum/Unuttum” seçeneği ile ya da 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Şifre İşlemleri menüsünden kart bilgilerinizi kullanarak üretebilir, dilerseniz şubelerimizden alabilirsiniz.

Halk Bankası müşteri temsilcisine en kısa sürede nasıl ulaşırım?

Halkbank müşteri temsilcisine direkt olarak bağlanmak için ilk olarak telefonunuzun arama ekranından 0850 222 0 400 aramanız gerekiyor. Bu numarayı aradıktan sonra sıfırı tuşlayınız.

08502220400 nolu telefon kime ait?

İnternet bankacılığımdaki bir kısıtlamayı kaldırmak için 02.10.2017 Pazartesi günü Halkbank müşteri hizmetleri telefonu olan 4440400 ve 0850 222 0 400 numaralarını 18.00'den itibaren aramaya başladım.

Akbank müşteri hizmetleri 7 24 saat açık mı?

Müşteri İletişim Merkezi; şubeye gitmeden 7/24 Bankacılık İşlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz, müşteri deneyim ve ihtiyacına odaklanarak kalıcı çözümler sunan, analitik destekli Dijital Bankacılık kanalımızdır. … Yetkin ve Uzman ekipler ile müşteri ihtiyacına özel çözümlerler sunmaktayız.