Halk Kart başvurusu ne zaman sonuçlanır?

Mersin Halk kart başvurusunda bulunduktan sonra başvurunuz olumlu olarak değerlendirilmesi halinde halk kartınızın ortalama 2 hafta içerisinde adresinize teslim edilir.

Halk Kart Başvurusu Nasıl Yapılır?

Başvurular başladı İlçelerde bulunan ihtiyaç sahipleri ise yine https://mersin.bel.tr/sosyal-destek-karthalkkart adresinden ve ilçelerde bulunan Mersin Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Şube Müdürlüklerinden başvuru yapabilecekler.

Halk kart ne demek?

Çankaya Halk Kart. Çankaya Halk Kart ile Çankaya İlçe sınırları içerisinde ikamet eden sosyal ve ekonomik açıdan yardıma gereksinimi olan kişi ve ailelerin Belediye olanakları dâhilinde ihtiyaçlarının karşılanması amaçlanmaktadır. … Çankaya Halk Kart ile yılda 1000 aileye ulaşılması hedeflenmektedir.

Öğrenci kartı nasıl alınır?

Öğrenciler İBB'nin bireysel.istanbulkart. istanbul adresindeki başvuru formuna kişisel bilgilerini ve fotoğrafını kaydederek online başvuru yapabilir. İstanbulkart ve 6 TL kargo ücreti ödemesini başvurunun son adımında kredi kartı ile yapabilir. EFT ve havale ile yapılan ödemeler kabul edilmediğini belirtelim.

500 TL para yardımı nasıl alınır?

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı il müdürlüklerinden talep edilen evrak ve başvuru formlarını alıp kaymakamlıklara ve sosyal yardımlaşma bürosuna giderek başvurunuzu tamamlayabilirsiniz. Ailelere ödeme her ay düzenli olarak yapılacak ve çocuğu olmayanlara da yardım verilecek…

Sosyal kart nasıl çıkarılır?

İhtiyaç sahibi vatandaşlar, bağlı oldukları yani ikametgahlarının bulunduğu yerdeki ilçe belediyesine giderek, burada başvuru formu doldurmak suretiyle sosyal yardım kartı başvurularını gerçekleştirebiliyorlar. Ön başvurular ise e-devlet üzerinden kolaylıkla yapılabiliyor.

Sosyal Destek Kartı Nasıl Alınır?

Alo 153 ya da 0212 444 00 93 numaraları üzerinden ulaşılan Beyaz Masa Hattı veya 444 00 93 numaralı İBB Sosyal Hizmetler Birimi aranarak telefonla İBB Sosyal Yardım Kartı başvurusu yapılabilir.