Akbank Müşteri Hizmetleri Numarası Akbank'ın iletişim telefon merkezi, 444 25 25 – 0850 222 25 25 olarak belirtilmiştir.Jan 13, 2020

Akbank müşteri numarası nerede yazar?

*Müşteri numaranızı Neo kartınızda görebilir ya da 444 2​5 25'i arayarak öğrenebilirsiniz. *Kullanıcı adınız ilk girişte, soyadınız olarak tanımlıdır.

Akbank müşteri numarası ne demek?

Bireysel Müşteri İletişim Merkezi 444 25 25 – 0850 222 25 25'i aradığınızda Sesle Yönlendirme Teknolojisi sayesinde tuşlama yapmadan, yapmak istediğiniz işlemi birkaç kelime ile söyleyerek Hesap Bakiyesini Öğrenme, Kredi Kartı Borç Bilgileri, Virman ve daha birçok işleminizi sesli yanıt sisteminde tamamlayabilirsiniz.

6 haneli Akbank şifresi nasıl alınır?

Akbank Kart şifrenizi oluşturmak için; BKSIFRE yazıp bir boşluk bırakarak şifre almak istediğiniz Akbank Kart'ınızın son 4 hanesini 4425'e gönderin. (Örnek: BKSIFRE 1234) Sonrasında cep telefonunuza gelecek şifre ile 7 gün içinde dilediğiniz Akbank ATM'sinden yeni şifrenizi belirlemeniz gerekmektedir.

6 haneli Akbank şifresi nedir?

Uygulama mağazasından Akbank Direkt Şifreci uygulamasını telefonunuza indirdikten sonra, öncelikle uygulamayı açmak için kullanılacak 6 haneli bir PIN belirlemeniz gerekmektedir. … Bu ekranda müşteri numaranız ve Akbank Direkt şifreniz ya da kredi kartı numaranız ve kredi kartı şifrenizi yazaran devam edin.

Müşteri numarası nerede yazar?

Müşteri No Kartın Neresinde Yazar? Bir bankadan kredi kartı ya da hesap kartı çıkardıysanız bu kartın üzerinde 8 haneli rakamlar görürsünüz. Bu rakamlar müşteri numarasıdır.

Akbank müşteri numarası kaç haneli?

Bu numara bitişik haldedir ve sayıların gruplanması için hiçbir boşluk yoktur. 16 haneden oluşan numaranın baştan 4 hanesi şube kodunu ifade eder. Kalan 12 numara hesap numarasıdır. Bu 12 numaranın baştan 8 tanesi müşteri numarası, kalan 4 tanesi ise ek hesap numarasıdır.

Akbank müşteri iletişim merkezi ne iş yapar?

Müşteri İletişim Merkezi'nde ne yapıyoruz? İşimiz, Akbank müşterilerinin taleplerini mümkün olan en kısa sürede çözüme kavuşturmak. Müşteriler, Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla günün hangi saatinde olursa olsun bankacılık işlemlerini yapabiliyor, taleplerini, önerilerini bize ulaştırabiliyor.