Ticaret Bakanlığı Çağrı Merkezi: 444 8 482.

Ticaret Bakanlığına nasıl şikayette bulunabilirim?

Ticaret Bakanlığı iletişim kanalları arasında; 0312 449 10 00 no'lu telefon numarasını arama seçeneği yer almaktadır.

175 telefon numarası ne için kullanılır?

"ALO 175" Tüketici Danışma Hattı, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözülmesi amacıyla başvurmaları gereken ilgili makamlara yönlendirildiği “bir çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.

Ithalat genel müdür?

Ahmet Erkan ÇETİNKAYIŞ İthalat Genel Müdür V. 1972 yılında Denizli'de doğdu. 1995 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler bölümünü bitirdi. 1996 yılında T.C.

Ticaret Bakanlığı neye bakar?

Şirketler, kooperatifler ve ticaret sicili memurlukları ile esnaf ve sanatkâr sicil kayıtlarıyla ilgili hizmetleri yürütmek ve bunları denetlemek. … İthalatın ülke ekonomisinin yararına gerçekleştirilmesi ve yerli sanayinin korunması ile ilgili gerekli tedbirleri almak ve ticaret politikası savunma araçlarını uygulamak.

Bir şirketi nasıl şikayet edebilirim?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

Rahatsız eden numaralar nasıl şikayet edilir?

Rahatsızlık veren numara hakkında savcılığa dilekçe ile şikayette bulunabilirsiniz. Örnek davalarda 1-3 yıl hapis cezası verildiği bilinmektedir. Yasal yollarla rahatsızlık veren numaralardan bu şekilde kurtulabilirsiniz. Bir diğer yolu ise yasal yollarla uğraşmak istemeyen daha az ciddi durumlarda geçerli olabilir.

Tüketici mahkemesi için nereye başvurulur?

Hakem Heyetleri illerde Ticaret İl Müdürlüğü, ilçelerde ise Kaymakamlıklar tarafından belirlenen binalardadır. Tüketici Mahkemeleri ise illerde Adliye binalarında bulunmaktadır.